فردا فایل

فردا فایل

Fardafile
فردا فایل

فردا فایل

Fardafile

مطالعه‌ی موردی موانع و راهکارهای بهبود فرآیند مدیریت دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی منطقه‌ی کاغذکنان با رویکرد سیستمی


مطالعه‌ی موردی موانع و راهکارهای بهبود فرآیند مدیریت دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی منطقه‌ی کاغذکنان با رویکرد سیستمی

بهره‌مند نمودن افراد جامعه از خدمت آموزش و پرورش یکی از سیاست‌های مهم متولیان امر تعلیم و تربیت در کشورمان است که افراد حائز شرایط را وارد چرخه رسمی علم و تحصیل نماید و به عبارتی «آموزش برای همه را» عملی سازد

دانلود مطالعه‌ی موردی موانع و راهکارهای بهبود فرآیند مدیریت دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی  منطقه‌ی کاغذکنان با رویکرد سیستمی

مطالعه‌ی موردی
موانع و راهکارها
بهبود فرآیند
مدیریت دانش‌آموزان
مدارس شبانه‌روزی
منطقه‌ی کاغذکنان
رویکرد سیستمی
پروژه 
پژوهش
مقاله 
تحقیق
جزوه
دانلود پروژه 
دانلود پژوهش
دانلود مقاله 
دانلود تحقیق
دانلود جزوه
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1263 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 154

مطالعه‌ی موردی موانع و راهکارهای بهبود فرآیند مدیریت دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی  منطقه‌ی کاغذکنان با رویکرد سیستمی

 

مقدمه

بهره‌مند نمودن افراد جامعه از خدمت آموزش و پرورش یکی از سیاست‌های مهم متولیان امر تعلیم و تربیت در کشورمان است که افراد حائز شرایط را وارد چرخه رسمی علم و تحصیل نماید و به عبارتی «آموزش برای همه را» عملی سازد. لذا کاهش نرخ بی‌سوادی و تحت پوشش قراردادن فراگیران و افزایش پوشش تحصیلی یکی از دغدغه‌های مسئولین نظام آموزشی علی‌الخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار می‌باشد. در این راستا یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در مناطق محروم ایجاد مراکز شبانه‌روزی است که می‌بینیم با سرمایه‌گذاری قابل توجهی اعم از انسانی و مالی و تجهیزاتی تاسیس شده است که هرساله با جذب و نگهداری درصد قابل ملاحظه‌ای از دانش‌آموزان فعالیت آموزش و پرورش خود را شروع می‌نمایند، زیرا با توجه به اهمیت و جایگاه مدارس شبانه‌روزی شناخت عواملی که در تحت پوشش بردن بیشتر دانش‌آموزان موثر است و چگونگی نگهداری پویای فراگیران در جهت تحقق هدفهای آموزشی از موضوعات اساسی در سیستم مدارس شبانه‌روزی است که بایستی مورد مداقه قرار گرفته و تدابیر اثربخش‌تری در این خصوص اتخاذ نمود.

در حقیقت به خاطر رسیدن به هدفهایی چون کاهش افت تحصیلی، ارتقاع و سطح کیفی آموزش، استفاده بهینه از نیروی انسانی و امکانات در مناطق کم‌ جمعیت، توجه به مقوله نگهداری و جذب فراگیران در مدارس شبانه‌روزی را ضروری می‌سازد.

2-1 : بیان مساله :

     با عنایت به اهداف مصوب و تخصیص منابع در هر سازمان ، مدیریت آن سازمان موظف است در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر اقدامات لازم و موثری را انجام دهد امورات شبانه روزی نیز به تبعیت از تعریف مدرسه »مدرسه سازمانی است که برمبنای معیارهای رسمی تاسیس می‌شود و با نظارت ادارات آموزش و پرورش ، مسئولیت اجرای برنامه‌های مصوب پرورشی و آموزشی کشور را در سطح تحصیلی معین عهده دار می‌گردد.«[1] جهت اجرای صحیح و اثر گذاربر برنامه های مصوب آموزشی و پرورشی موظف است اقدامات موثری  را انجام دهد .

     یکی از عناصر مهم هر سیستم آموزشی ، دانش آموزان آن سیستم می‌باشند بدون تردید توجه و عدم توجه به مقوله دانش آموزان در شبانه روزیهای کاغذکنان در تحقق و عدم تحقق اهداف مورد نظر نقش به سزایی دارد با توجه به امکانات و تجهیزات و منابع انسانی که صرف می شود حائز اهمییت بسیاری است .

لذا این تحقیق به مطالعه موانع و راهکارهای بهبود فرایند مدیریت دانش آموزان مدارس شبانه‌روزی کاغذکنان بارویکرد سیستمی می پردازد سپس توصیه های لازم را جهت برنامه ریزی موردی آموزشگاهی به مدیران شبانه روزی منطقه کاغذکنان توصیه می نماید.

 

3-1: اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:

     نشر علم و دانش در فرهنگ اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است از پیامبر اسلام و ائمه اطهار فرمایشات فراوانی به انسانها شده است.

پیامبر اسلام می فرماید : » اگر روزی برمن بگذرد و درآن روز دانشی نیاموزم که مرا بخداوند نزدیک کند طلوع آفتاب آنروز برمن مبارک مباد« (جوانشیر 1379 ، ص179).

     همچنین برای رسیدن مطلوب و اثر بخش به اهداف زیر بررسی راههای جذب و نگهداری دانش آموزان در مدارس شبانه روزی منطقه کاغذکنان اهمیت و ضرورت آنرا روشن می نماید[2]:

1-  افزایش درصد پوشش تحصیلی دانش آموزان منطقه کاغذکنان

2-  ارتقاء سطح کیفی و کمی آموزش و کاهش افت تحصیلی

3-  پیشگیری از تبعات اخلاقی و اجتماعی ناشی از مهاجرت دانش آموزان روستایی به مراکز شهری

4- فراهم آوردن زمینه های مناسب برای تربیت دانش آموزان با بهره گیری از اوقات فراغت آنان و ....

     بدون تردید برای رسیدن به اهداف فوق مطالعه موردی موانع و راهکارهای بهبود فرآیند مدیریت دانش آموزان مدارس شبانه روزی کاغذکنان بارویکرد سیستمی لازم و ضروری می باشند .

4-1: اهداف تحقیق :

     موضوع » بررسی موانع و راهکارهای بهبود فرآیند مدیریت دانش آموزان مدارس شبانه روزی کاغذکنان بارویکرد سیستمی « هدف کلی طرح می باشد و در اهداف خرد و ریز شامل هدفهای زیر است :

1-  مطالعه و بررسی موردی عوامل موثر برموفقیت فارغ التحصیلان و دانش اموزان موفق در مدارس شبانه‌روزی‌ها

2-  مطالعه عوامل موثر بر دانش آموزان موجود و در حال تحصیل جهت ادامه تحصیل در مدارس شبانه‌روزی‌ها

3-    مطالعه در خصوص عوامل موثر بر افراد ترک تحصیل کرده

4-    بررسی و مطالعه علل عدم ثبت نام و تحصیل دانش آموزان در مدارس شبانه‌روزی‌ها

و در پایان تحقیق از یافته های آن در جهت برنامه ریزی آموزشگاهی به منظور افزایش پوشش تحصیلی و ایجاد یک نگرش سیستمی صحیح توصیه‌های عملی به مدیران ارائه خواهد شد .

 

5-1: سوالات تحقیق:

با عنایت به اینکه این تحقیق با نگرش و رویکرد سیستمی فرآیند مدیریت دانش‌آموزان را مورد مطالعه قرار می دهد بنابراین موضوعات  تحقیق در چهار مقوله قابل بررسی است :

 

1-    دانش‌آموزان موفق و فارغ تحصیل

2-    دانش‌آموزان حین تحصیل

3-    دانش‌آموزان ترک تحصیل کرده

4-    دانش‌آموزان مراجعه نکرده به شبانه روزیها(ثبت نام نکرده )

با توجه به طبقه‌بندی چهارگانه فوق سوالات تحقیق به شرح ذیل بیان می‌شود.

1-    چه عواملی برادامه تحصیل دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی‌ها موثر است؟

2-    متغییرهای اثرگذار بر عملکرد دانش آموزان موفق (فارغ‌التحصیل) چیست ؟

3-    علل عدم مراجعه بعضی از دانش‌آموزان روستایی به مدارس شبانه‌روزی‌ چیست ؟

4-    چه عواملی باعث ترک تحصیل دانش آموزان از مدارس شبانه‌روزی‌ها هستند؟

 

6-1: متغیرها و تعاریف عملیاتی آنها

متغیرهای متعددی در این تحقیق مورد بررسی قرار می‌گیرند که مهترین آنها به شرح ذیل می‌باشد:

        دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی دخترانه و پسرانه منطقه کاغذکنان

        دبیران مدارس شبانه‌روزی

        برنامه‌های موجود در مدارس مذکور

        امکانات موجود ارائه شده در مدارس فوق

        مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان

        مقاطع تدریس دبیران

  1. دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی

دانش‌آموزان مورد بررسی در این تحقیق شامل دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان زینبیه و عفاف در دخترانه و ندای اسلام و امام خمینی‌ (ره) پسرانه می‌باشد و دانش‌آموزان در چهارگروه موفق، حین تحصیل، ترک تحصیل و بازمانده از تحصیل بررسی می‌شود.

  1. دبیران مدارس مذکور

در مقوله دبیران، موضوعات رشته تدریس، صمیمیت و سابقه تدریس بررسی می‌شود.

  1. برنامه‌های موجود مدارس شبانه‌روزی

در مقوله برنامه‌های موجود، متغیرهایی همچون برنامه هفتگی مدارس، تنظیم برنامه امتحانات، برنامه‌های اردو، کلاس‌های تقویتی و سایر فعالیت‌های فوق‌برنامه و برنامه‌های مکمل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  1. امکانات ارائه شده

متغیرهای پانسیون، امکانات ایاب و ذهاب، امکانات خوابگاهی و ... می‌باشد.

  1. مقاطع تحصیلی

مقاطع تحصیلی شامل مدارس راهنمایی و متوسطه خواهد بود.

  1. پایه تحصیلی

پایه‌های سه‌گانه راهنمایی (اول، دوم و سوم) و پایه‌های سه‌گانه متوسطه را شامل‌ می‌شود که دانش‌آموزان تحصیل می‌نمایند. ضمناً مدارس شبانه‌روزی فاقد مراکز پیش‌دانشگاهی می‌باشد.

  1. مقاطع تدریس دبیران

دبیران مدارس شبانه‌روزی در دو مقطع راهنمایی و متوسطه تدریس می‌نمایند، شامل می‌شود.

 

 


[1] . متولی‌زاده، محمد، نظامنامه‌ها و آئین‌نامه‌های اجرایی، چاپ اول، دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش، 1376، ص99

[2] . دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش، مجموعه مصوبات عالی آموزش و پرورش، چاپ دوم، 1380، ص56

فصل اول

طرح تحقیق

مقدمه

2-1 : بیان مساله

3-1: اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق

4-1: اهداف تحقیق

5-1: سوالات تحقیق

6-1: تعاریف عملیاتی متغییرها

7-1: محدودیتهای تحقیق و محقق

مفاهیم سیستم

مفاهیم:

تعریف:

عناصر سیستم

ورودیها

فصل دوم

ادبیات تحقیق

نگرش سیستمی

الگوی بنیادی ولی معمولی سیستمها

اختصاصات سازمان اداری در تحلیل سیستمی

تفکر سیستمی

ویژگی‌های نظریه عمومی سیستم‌ها

درجات سیستم از نظر بولدینگ

استفاده از تحلیل سیستمی در برنامه‌ریزی آموزش درسی

کلاس به صورت زیرسیستم مدرسه

سابقه مدارس  شبانه روزی در آموزش و پرورش منطقه کاغذکنان

آمار کلاسهاو تعداد دانش آموزان مدارس شبانه روزی

سرانه و جیره غذایی مدارس شبانه روزی در سالتحصیلی (82-81 )

روستاهای تحت پوشش مدارس شبانه روزی

روستاهای دارای دانش آموزان حائز شرایط ورودی به مدارس شبانه روزی

ارتقای پایه تحصیلی در مدارس شبانه روزی نسبت به سایر مدارس منطقه کاغذ کنان

جایگاه مدارس شبانه روزی منطقه کاغذ کنان در استان آذربایجان شرقی خرداد82

فصل سوم

روش تحقیق

روش گردآوری داده‌ها

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل اطلاعات

یک تحلیل سیستمی

عوامل موثر در ادامه تحصیل دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی

عوامل موفقیت دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی

تاثیر میزان عوامل در ترک تحصیل دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی

میزان تاثیر عوامل در عدم ثبت نام و عدم ادامه تحصیل دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی

فصل پنجم

خلاصه، ‌نتیجه‌گیری و پیشنهاد

جمع بندی سیستمی

خلاصه و نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع و ماخذ

اساسنامه مدارس شبانه‌روزی

اساسنامه مدارس شبانه‌روزی

فصل اول: کلیات

فصل دوم: شرایط و نحوه تأسیس

فصل سوم: سازمان اداری آموزشی و نحوه اداره مدارس شبانه روزی

فصل چهارم: شرایط پذیرش و تحصیل دانش آموز

فصل پنجم: سایر موارد

چارت سازمانی مدارس شبانه روزی

نمونه پرسشنامه

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

9

10

11

12

 

16

19

20

21

22

24

26

27

28

32

33

37

41

42

43

44

 

49

50

 

56

61

62

65

67

70

 

 

 

73

74

75

78

80

81

82

82

83

85

86

87

89

91

 

دانلود مطالعه‌ی موردی موانع و راهکارهای بهبود فرآیند مدیریت دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی  منطقه‌ی کاغذکنان با رویکرد سیستمی

مطالعه و بررسی ساختار زمین ساختی و تکتونیکی منطقه البرز مرکزی


مطالعه و بررسی ساختار زمین ساختی و تکتونیکی منطقه البرز مرکزی

امروزه اساس و مبنای تحلیل و طراحی‌های سازه‌های زیرزمینی و حفریاتی همچون تونل بر پایه اطلاعات دقیق مکانیک سنگی و زمین شناسی بوده واستفاده از نرم‌افزارهای مرتبط و تلفیق این داده‌ها و لحاظ نمودن آن در طراحی جزء لاینفک و اساسی می‌باشد

دانلود مطالعه و بررسی ساختار زمین ساختی و تکتونیکی منطقه البرز مرکزی

ساختار زمین ساختی
 تکتونیکی 
منطقة البرز مرکزی
دسته بندی زمین شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 236 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78

امروزه اساس و مبنای تحلیل و طراحی‌های سازه‌های زیرزمینی و حفریاتی همچون تونل بر پایه اطلاعات دقیق مکانیک سنگی و زمین شناسی بوده واستفاده از نرم‌افزارهای مرتبط و تلفیق این داده‌ها و لحاظ نمودن آن در طراحی جزء لاینفک و اساسی می‌باشد.

در این پروژه که به آنالیز تونل امام زاده هاشم واقع در جاده هراز پرداخته‌ایم، سعی کرده‌ایم تا با جمع‌آوری اطلاعات کاربردی بر پایه مکانیک سنگ و برداشت‌های زمین‌شناسی و استفاده از نرم افزارهای phases و unwedge به این مهم دست یابیم.

 فهرست مطالب

مقدمه

اساس و مبنای تحلیل

انواع مقاطع مورد بررسی

نحوة جمع آوری اطلاعات مربوطه

نحوة ارائه تحلیل

2-1 روشهای مورد استفاده جهت طبق بندی توده های سنگ

2-1-1 روش بینیا و سکی BIENIAWDKI

2-1-2 روش بارتن BARTON

2-2 طبقه بندی مهندسی توده سنگ و مشخصات هندسی درزه‌ها

2-2-1 در محدوده کیلومتر 550+4 در سنگ آهک دولومیتی کامبرین

2-2-1-1 مشخصات در زه‌ها

2-2-1-2 طبقه بندی توده سنگ

2-2-1-3 تعیین نوع پوشش

2-2-2 در محدوده کیلومتر 350+4 در سنگ آهک دولومیتی دونین

2-2-2-1 مشخصات در زه ها

2-2-2-2 طبقه بندی توده سنگ

2-2-2-3 تعیین نوع پوشش

2-2-3 در محدوده کیلومتر 970+3 در سنگ آهک دولومیتی دونین

2-2-3-1 مشخصات در زه‌ها

2-2-3-2 طبقه بندی توده سنگ

2-2-3-3 تعیین نوع پوشش

2-2-4 در محدوده کیلومتر 800+3 در سنگ آهک دولومیتی (روی محور)

2-2-4-1 مشخصات در زه‌ها

2-2-4-2 طبقه بندی توده سنگ

2-2-4-3 تعیین نوع پوشش

2-2-5 در محدوده کیلومتر 300+3 در سنگ آهک دولومیتی رنگ و ضخیم لایه

2-2-5-1 مشخصات درزه ها

2-2-5-2 طبقه بندی توده سنگ

2-2-5-3 تعیین نوع پوشش

2-2-6 در محدوده کیلومتر 900+2 در سنگ آهک دولومیتی تیره رنگ و ضخیم لایه تریاس

2-2-6-1 مشخصات درزه‌ها

2-2-6-2 طبقه بندی توده سنگ

2-2-6-3 تعیین نوع پوشش

2-2-7 در محدوده کیلومتر 800+2 تا 200+2 در سنگهای شیلی و ماسه سنگهای کوارتزیتی ژوراسیک

2-2-7-1 مشخصات درزه‌ها

2-2-7-2 طبقه بندی توده سنگ

2-2-7-2 تعیین نوع پوشش

2-2-8 در محدوده کیلومتر 000+2 در داخل ماسه سنگها و سنگهای شیلی تشکیلات شمشک

2-2-8-1 مشخصات در زه‌ها

2-2-8-2 طبقه بندی توده سنگ

2-2-8-3 تعیین نوع پوشش

2-2-9 در محدوده کیلومتر 750+1 در ماسه سنگهای کوارتزیتی مقاوم ماسیو

2-2-9-1 مشخصات در زه ها

2-2-6-2 طبقه بندی توده سنگ

2-2-9-3 تعیین نوع پوشش

2-4 مشخصات هندسی در زه های اصلی در بخش خروجی (620+4)

2-3- علت انتخاب روش بینیاوسکی (R.M.R)

(1-1) تحلیل از طریق Unwedge

(2-1) مقدمه

(3-1) نحوة جمع آوری اطلاعات نرم افزار Unwedge

(4-1) نحوة تحلیل

(5-1) محدودة کیلومتر 1+750

(6-1) محدودة کیلومتر 000+2

(7-1) محدودة کیلومتر 200+2 در ماسه سنگ

(8-1) محدودة کیلومتر 2+200 در شیل

(9-1) محدودة کیلومتر 2+900

(10-1) محدودة کیلومتر 3+300 و 3+800

(11-1) محدودة کیلومتر 3+970

(12-1) محدودة کیلومتر 4+350

(13-1) محدودة کیلومتر 4+550

(14-1) محدودة کیلومتر 4+620

1-2) تحلیل از طریق نرم افزار Phases

2-2) مقدمه

3-2) نحوة جمع آوری اطلاعات نرم افزار Phases

4-2) نحوة ارائه تحلیل

5-2) محدودة کیلومتر 1+750

6-2)محدودة کیلومتر 1+466

7-2) محدوده کیلومتر 2+000

8-2) محدوده کیلومتر 2+200

9-2) محدوده کیلومتر 2+900

10-2) محدوده کیلومتر 3+300

11-2) محدوده کیلومتر : 3+800

12-2) محدودة کیلومتر 4+350

13-2) محدوده کیلومتر 4+550

14-2) محدوده کیلومتر 4+260

نتیجه‌گیری

دانلود مطالعه و بررسی ساختار زمین ساختی و تکتونیکی منطقه البرز مرکزی

بررسی خصوصیات مغناطیسی سنگ ها در منطقه داورن


بررسی خصوصیات مغناطیسی سنگ ها در منطقه داورن

در معدن سنگ آهن داوران آثاری از رگه های آهن در جهت شمال به جنوب مشاهده شده، که لزوم انجام مطالعات اکتشافی در این منطقه را نشان می دهد

دانلود بررسی خصوصیات مغناطیسی سنگ ها در منطقه داورن

خصوصیات مغناطیسی سنگ ها
 منطقه داورن
سنگ آهن
مغناطیس زمین
آهن
کانسار کانی
دسته بندی زمین شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 12981 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 110

در معدن سنگ آهن داوران آثاری از رگه های آهن در جهت شمال به جنوب مشاهده شده، که لزوم انجام مطالعات اکتشافی در این منطقه را نشان می دهد. در راستای اکتشاف مقدماتی در این منطقه اقدام به برداشتهای ژئوفیزیکی شده است، که این برداشت طی 11 پروفیل شمالی-جنوبی و یک پروفیل عرضی انجام گرفته و تعداد نقاط برداشت شده 320 نقطه می باشد. در این گزارش سعی شده با استفاده از این داده ها، حدود گسترش رگه های آهن مشخص و راه برای مراحل بعدی اکتشاف و استخراج هموارتر گردد. لازم به ذکراست در حال حاضر عملیات استخراج روی رخنمون آهن در حال انجام است.

نرم افزارهای مورد استفاده برای انجام تفسیرهای ژئوفیزیکی عبارتند از :

  • نرم افزار Excel برای وارد کردن داده ها.
  • نرم افزار Surfer برای رسم نقشه های هم مقدار شدت میدان مغناطیسی.
  • نرم افزار Mag Pick برای رسم نقشه های ادامه فراسو، نقشه تبدیل به قطب و نقشه شبه گرانی.
  • نرم افزار Sign Proc برای ترسیم پروفیل های مشتق دوم، پروفیل تبدیل به قطب و پروفیل شبه گرانی.

نرم افزار Mag2dc برای مدلسازی در امتداد چند پروفیل که از روی آنومالی عبور می کند.

توسط روش پیترز عمق کانسار در امتداد پروفیل ها بدست آمده است که از آن افزایش عمق کانسار به سمت شرق نتیجه می شود. از عمق های بدست آمده برای مدل سازی کانسار استفاده شده است. طبق این مدلسازی ها کانسار به صورت رگه ای با شیب به سمت جنوب می باشد. با بهره گیری از مساحت و ضریب خود پذیری مغناطیسی کانسار در مدلسازی های انجام شده، ذخیره احتمالی کانسار با استفاده از روش مخروط ناقص 785 هزار تن با ضریب خود پذیری مغناطیسی متوسط 095/ (معادل 30% مگنتیت) بدست آمده است.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

فصل اول : خصوصیات مغناطیسی سنگ ها و مغناطیس زمین

1-1- خواص مغناطیسی کانی ها

1-1-1- کانی های دیا مغناطیس

1-1-2- کانی های پارامغناطیس

1-1-3- کانی های فرومغناطیس

1-1-4- خودپذیری مغناطیسی

1-2- خواص مغناطیسی سنگ ها

1-3- مغناطیس باقیمانده

1-4- مغناطیس زمین

1-5- عناصر مغناطیسی زمین و خواص مشخصه آن ها

فصل دوم: کانسارهای آهن واکتشاف و استخراج کانسار آهن داوران

2-1- منشاء، ویژگیهای ساختاری و خصوصیات سنگ آهن

2-2- انواع کانسارهای آهن

2-2-1- کانسارهای آهن ماگمائی همراه با سنگهای بازی و فوق بازی

2-2-2- کانسارهای اسکارنی آهن

2-2-3- کانسارهای آتشفشانی آهن

2-2-4- کانسارهای گرمابی آهن

2-2-5- کانسارهای رسوبی آهن

2-3- کانسارهای آهن در ایران

فصل سوم: موقعیت جغرافیایی و زمین شناسی منطقه داوران

3-1- کلیاتی در مورد کانسار های استان کرمان

3-2- مشخصات محدوده اکتشافی و راه های ارتباطی به معدن

3-3- موقعیت تکتونیکی منطقه ایران مرکزی

3-4- مختصری از زمین شناسی صفحه رفسنجان

3-5- زمین شناسی محدوده مورد مطالعه

3-6- آب و هوای منطقه و پوشش گیاهی

فصل چهارم: نرم افزارهای مورد استفاده در این پروژه

4-1- نرم افزار EXCEL

4-2- نرم افزارSurfer

4-2-1- رسم نقشه هم مقدار در نرم افزارSurfer

4-2-2- آماده سازی اطلاعات برای نرم افزار Mag Pick

4-3- نرم افزار Mag pick

4-3-1- ادامه فراسو (UpWard Continuation)

4-3-2- تبدیل به قطب مغناطیسی و شبه گرانی

4-3-3- تعیین محل کانسار روی نقشه هم مقدار مغناطیسی توسط نرم افزار magpick

4-4- نرم افزار Mag2dc

4-4-1- توضیحاتی در مورد این نرم افزار

4-4-2- روش کار

4-4-3- آشنایی با برخی از منوهای این نرم افزار

4-5- نرم افزار Sign Proc

4-5-1- انجام فراسو روی یک پروفیل توسطنرم افزار Sign Proc

4-5-2- ترسیم پروفیل مشتق دوم

4-5-3- پروفیل تبدیل به قطب

فصل پنجم: تعبیر و تفسیر داده های مغناطیسی منطقه داوران

5-1- بررسی نمودار فاصله-شدت میدان مغناطیسی

5-2- ترسیم نقشه های هم مقدار مغناطیسی توسط نرم افزار Surfer

5-3- نقشه های ادامه فراسو Upward Continuation

5-4- نقشه تبدیل به قطب Reduction To Pole

5-5- رسم نقشه ی شبه گرانی Pseudo Gravity

5-6- تعیین محل کانسار از روی نقشه ی هم مقدار مغناطیسی

5-7- روش پیترز برای بدست آوردن عمق کانسار

5-8- مدلسازی پروفیل 3

5-9- بررسی دو بعدی کانسار روی پروفیل 5

5-9-1- ادامه فراسو روی پروفیل 5 توسط نرم افزار Sign Proc

5-9-2- نمودار مشتق دوم پروفیل 5

5-9-3- نمودار انتقال به قطب پروفیل 5

5-9-4- مدلسازی پروفیل 5 توسط نرم افزار Mag2dc

5-10- بررسی دو بعدی کانسار روی پروفیل 7

5-11- بررسی دو بعدی کانسار روی پروفیل 8

5-11-1- انجام ادامه ی فراسو روی پروفیل 8

5-11-2- مدلسازی پروفیل 8

5-12- تخمین ذخیره

5-12-1- محاسبه ذخیره به روش مخروط ناقص

5-12-2- برون یابی

5-12-3- استفاده از روش مخروط ناقص برای محاسبه ذخیره کانسار داوران

فصل ششم: نتایج و پیشنهادات

نتایج و پیشنهادات

منابع و مآخذ

دانلود بررسی خصوصیات مغناطیسی سنگ ها در منطقه داورن

برنامه ریزی بافت فرسوده شمیران نو (منطقه 4 تهران)


برنامه ریزی بافت فرسوده شمیران نو (منطقه 4 تهران)

برنامه ریزی بافت فرسوده شمیران نو (منطقه 4 تهران)

دانلود برنامه ریزی بافت فرسوده شمیران نو (منطقه 4 تهران)

برنامه ریزی بافت فرسوده
بافت فرسوده
شمیران نو 
بافت فرسوده شمیران نو
بافت فرسوده منطقه 4 تهران
شناخت منطقه 4 تهران
مطالعات جمعیتی محله شمیران نو
مطالعات اقتصادی شمیران نو
بافت های فرسوده منطقه 4 تهران به تفکیک نواحی
بلوکهای فرسوده محله شمی
دسته بندی شهرسازی
فرمت فایل zip
حجم فایل 7026 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

 

فایل دانلودی حاوی یک فایل زیپ که شامل یک پاورپوینت یک ورد و یک pdf درباره برنامه ریزی بافت فرسوده شمیران نو (منطقه 4 تهران) میباشد. 
فهرست مطالب فایل دانلودی:
فصل اول
مقدمه و بیان مساله
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
سوالات تحقیق
پیشنیه تحقیق
فصل دوم
بافت شهری
انواع بافت شهری
بافت تاریخی
بافت قدیم
بافت میانی
بافت جدید شهری
بافت فرسوده
انواع بافت فرسوده
بافت های دارای میراث فرهنگی
بافت های شهری فاقد میراث فرهنگی
بافت های حاشیه ای )سکونتگاههای غیر رسمی)
معیارهای شناسایی بافت فرسوده
عمر ابنیه
دانه بندی
نوع مصالح
تعداد طبقات
وضعیت دسترسی ها
وضعیت خدمات و زیر ساختهای شهری
عوامل کلیدی در رویارویی با بافت های فرسوده شهری
گونه بافت
گونه مداخله
•انواع گونه های مداخله در بافت فرسوده
بهسازی
نوسازی
بازسازی
مرجع مداخله
مراجع قانونی مداخله
مستندات قانونی
آثار منفی بافت های فرسوده
عوامل توسعه فرسودگی بافت های شهری
نظریه ها و مکاتب در شهرسازی و بازسازی بافت های فرسوده وقدیمی
نتیجه گیری
فصل سوم
موقعیت جغرافیایی محدوده مورد مطالعه
محدوده  منطقه 4
معرفی محله شمیران نو
موقعیت محله شمیران نو
هویت محدوده طرح
مسایل و مشکلات محدوده
مطالعات محیطی و اقلیمی
جهت استقرار بافت
بررسی شرایط زیست محیطی
ترافیک وسایل نقلیه
فاضلاب
کاربری ها
مطالعات جمعیتی محله شمیران نو
ساختار سنی و جنسی
سطح سواد
مطالعات اقتصادی محدوده
بررسی فضاهای کار و فعالیت محدوده
معرفی بافت های فرسوده منطقه 4 تهران به تفکیک نواحی
معرفی بافت فرسوده محله شمیران نو
بلوکهای فرسوده محله شمیران نو
بلوک فرسوده ریوندی
بلوک فرسوده اصغر غافل
مطالعات کاربری اراضی محله شمیران نو
فصل چهارم
نتیجه گیری /ارائه راهکاروپیشنهادات /منابع

فایل دانلودی حاوی یک فایل زیپ که شامل یک پاورپوینت یک ورد و یک pdf درباره برنامه ریزی بافت فرسوده شمیران نو (منطقه 4 تهران) میباشد. فهرست مطالب فایل دانلودی:فصل اولمقدمه و بیان مساله اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق سوالات تحقیق پیشنیه تحقیق فصل دومبافت شهری انواع بافت شهری بافت تاریخی بافت قدیم بافت میانی بافت جدید شهری بافت فرسوده انواع بافت فرسوده بافت های دارای میراث فرهنگی بافت های شهری فاقد میراث فرهنگی بافت های حاشیه ای )سکونتگاههای غیر رسمی) معیارهای شناسایی بافت فرسوده عمر ابنیه دانه بندی نوع مصالح تعداد طبقات وضعیت دسترسی ها وضعیت خدمات و زیر ساختهای شهریعوامل کلیدی در رویارویی با بافت های فرسوده شهری گونه بافت گونه مداخله •انواع گونه های مداخله در بافت فرسوده بهسازی نوسازی بازسازی مرجع مداخله مراجع قانونی مداخله مستندات قانونی آثار منفی بافت های فرسوده عوامل توسعه فرسودگی بافت های شهری نظریه ها و مکاتب در شهرسازی و بازسازی بافت های فرسوده وقدیمی نتیجه گیری فصل سومموقعیت جغرافیایی محدوده مورد مطالعه محدوده  منطقه 4 معرفی محله شمیران نو موقعیت محله شمیران نو هویت محدوده طرح مسایل و مشکلات محدوده مطالعات محیطی و اقلیمی جهت استقرار بافت بررسی شرایط زیست محیطی ترافیک وسایل نقلیه فاضلاب کاربری ها مطالعات جمعیتی محله شمیران نو ساختار سنی و جنسی سطح سواد مطالعات اقتصادی محدوده بررسی فضاهای کار و فعالیت محدوده معرفی بافت های فرسوده منطقه 4 تهران به تفکیک نواحی معرفی بافت فرسوده محله شمیران نو بلوکهای فرسوده محله شمیران نو بلوک فرسوده ریوندی بلوک فرسوده اصغر غافل مطالعات کاربری اراضی محله شمیران نو فصل چهارمنتیجه گیری /ارائه راهکاروپیشنهادات /منابع

 

دانلود برنامه ریزی بافت فرسوده شمیران نو (منطقه 4 تهران)

دانلود روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز 23 ص


دانلود روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز 23 ص

دانلود روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز 23 ص تحقیق روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز 23 ص مقاله روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز 23 ص روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز 23 ص

دانلود دانلود روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز  23 ص

دانلود روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز  23 ص
تحقیق روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز  23 ص
مقاله روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز  23 ص
روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز  23 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 99 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

 

فرمت فایل : ورد 

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 29 صفحه

روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز روزنامه نگاری در سالهای گذشته به عنوان حرفه وجود نداشت و تنها برخی از افراد که ذوق ادبی داشتند قسمتی از اوقات خود را صرف نگارش مطالب در روزنامه می کردند .
و چون هیچ آموزشی درباره ی کار خود ندیده بودند و آموزش رسمی هم وجود نداشت اینان تنها با تجربه ی شخصی که در ادبیات و نگارش داشتند کار روزنامه نگاری را انجام می دادند .
و مطالبی را برای خوانندگان روزنامه خود می نوشتند .
بدون آنکه از کار روزنامه نگاری اطلاع یا آگاهی داشته بانشد کار نوشتن را انجام می دادند .
اما امروزه تخصصی شدن روزنامه نگاری سبب شده است تا در دانشگاهها رشته های مربوط به این حرفه گسترش یابد و هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان با انتخاب این رشته تحصیلی در دانشگاه و با بدست آوردن تخصص لازم در این زمینه وارد بازار کار مطبوعات شوند .
امروزه روزنامه نگاران علاوه بر تحصیلات دانشگاهی ، در دوره های مختلف آموزشی و فنی مربوط به کار خود شرکت می کنند و آموزشهای لازم را برای کار روزنامه نگاری فرا می گیرند .
و می توانند با تسلط بیشتری مسئولیتهای مختلف را به عهده بگیرند .
در ایران اولین دوره ی رسمی آموزش روزنامه نگاری در سال 1317 در دانشکده حقوق دانشگاه تهران آغاز شد .
و اولین کتاب مربوط به روزنامه نگاری در سال 1333 در تهران به چاپ رسید .
از همین سالها بود که روزنامه نگاری به عنوان آموزش رسمی در دانشگاههای ایران تدریس شده و به عنوان رشته ای تحصیلی در میان رشته های مختلف شاخه ی علوم انسانی جای گرفت .
هم اکنون تعداد زیادی دانشجو در دانشگاههای دولتی و آزاد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی که دو شاخه‌ی روزنامه نگاری و روابط عمومی را دارد مشغول به تحصیل هستند .
با نموداریکه در زیر رسم شده است شروع دوره ی آموزش روزنامه نگاری مشخص شده است .
البته لازم به ذکر می باشد که کلیه ی رشته های متوسطه نظری مجاز به انتخاب رشته دانشگاهی روزنامه نگاری می باشند .
مهارتهای حرفه ای روزنامه نگاری برای موفقیت بیشتر در هر شغلی کسب مهارتهای لازم و کاربردی برای پیشرفت کار و کیفیت بخشیدن به امور بسیار ضروری است .
در زمینه ی روزنامه نگاری هم کسب مهارتهای خاص و تخصصی برای انجام کار هر کدام از قسمت های مختلف روزنامه بسیار مهم و لازم است .
به عنوان مثال عکاسی در مطبوعات یکی از حرفه هایی است که همه به دانش عکاسی در سطح عالی نیازمند می باشد .
و هم اینکه باید تجربه عملی را هم کسب کرده باشد .
با ورود کامپیوتر و کاربردهای آن امروزه روزنامه نگاران با استفاده از این وسیله توانسته اند کار گردش روزنامه را به صورت فنی و تخصصی انجام دهند .
که این امر نیازمند آموزشهای لازم می باشد تا روز نامه نگاران بتوانند تخصص لازم کار با کامپیوتر در امر ویرایش روزنامه را پیدا کنند .
در غیر این صورت اگر قرار باشد کار روزنامه نگاری مانند گذشته و بدون کسب مهارت و آموزش و اطلاعات کافی در امر کار روزنامه نگاری انجام شود .
مسلماً روزنامه دوران ترقی را طی نمی کند و ممکن است به عنوان یک حرفه روزنامه نگاری از میدان مشاغل خارج شود .
بنابراین باید با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های

دانلود دانلود روزنامه نگاری دیروز و روزنامه نگاری امروز  23 ص